Don't you ever come around here

Shop online är farligt! precis beställt hem ett par svarta strumpebandshållare från Tryme, sexiigt ;) Passar fint till min klänning med svart spets på till lördag.

Gaston fyller 6 år idag! fasiken vad tiden går. Känner mg gammal, haha, som en mamma när barnet börjar skolan, tar studenten osv. Han är ju mitt barn, min älskling som jag delar allt med. Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han är den jag saknar först av allt när man är borta någonstans. Bara man sover över en natt hos en kompis såpå mrgonen saknar man att stoppa näsan i Gastons päls och ge han en stor puss på nosen. Min pussnos! Ja, jag älskar min hund mer än allt ;)

Annars idag har inget hänt, bara slappat, kollat malmö vinna över bromma och varit lat. Skulle göra kemin men icke, tar igen det imorgon ;)

Kollar inspelningen av SATC 2, oh, längtar! bio snart! haha, jävlar i det! Just det på tal om film. Oscar hade the grudge 3, alltså the grudge är mina favoriter men en 3:a? WHUT! hade ingen aning. Jag bönade och bad och fick min vilja igenom att se den. Men var helt andra rollfigurer så efter 5 min ville jag byta. Haha. Kände att den va nog ingen höjdare.

Tycker skolan kan sluta nu å jag kan ta sommarlov, ta mitt körkort och börja ge mig ut på vägarna med cykeln och träna.

Sovmorgon imorgon, snacka om GOTT!!!! Lite mat nu sen mys med djuren. Orkar inte min hamster som halvsover vagandes fram och tillbaka framför sitt hus, jäkla tjockis!

you feel the sweat drippin from my chest
and then you like
oh oh oh baby dont stop, then I be like
No I wont imma take you to the top

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0