When I look to the sky

Vilken härlig dag, ska snart ut och gå med hundarna med älsk & Jojje :)

Var ju på Väla igår med, käkade räksallad på graffti med blue cheese dressing i bakpotatisen och viddelök på salladen ;D men fy fan vilken äcklig blue cheese dressing, hällt ett helt saltkar i dressingen, den som gjorde dressingen den dagen kan fan inte ha några smaklökar!

Ikväll ska jag iväg och jobba på dagiset och sen ska jag och älsk gå på bio. Vi ska se Shutter Island med Leonardo Dicaprio :) Imorgon kommer flickan från ovan ut på bio, längtar, är en av mina favoritungdomsböcker, riktig bra ungdoms bok, så ska låna boken idag och läsa igenom innan filmen ska ses så att jag kan bli lika besviken som alltid och ha ngt att gnälla över x) 

La in en musikvideo igår från bandet Train (hörde den låten på medium) och har nu lyssnat igenom deras låtar, riktigt bra band :)
På tal om musik, längesen man hörde ngt nytt från Usher, bara slog mig igår, att det va längesen jag hörde ngt nytt från han, jaja :P

Nu ska jag fixa mg lite innan älsk kommer :) ha det skönt i värmen (här är det 14 grader i skuggan)

Min underbara snygging ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0