Sweet dreams boy, it's only a dream

Wieho klara fysikprovet precis, haha, herregud, jäkligt skönt :) är rätt skönt att kunna lämna sverige utan att tänka på att man måste plugga en kurs till. Fast än är det inte över, har 1 prov till kvar i fysik så :)

Idag var jag och handlade lite mat och sånt gott :)  Mötte sen upp Josefine på campus för att hämta några UKM-affischer :) så dem ska sättas upp på fredag.

Ja, var ju som sagt möte igår, sjukt som alltid, massa flum och Rijal, jag undrar vad den killen gick på igår, han flummade big time. Satt med ett leende på läpparna hela kvällen och började skratta för minsta lilla förslag och kommentar, haha, Dude you're strange! Yes UKM är den 4:e April. Satan vad jag kommer vara bakis, ska på 20-årsfest, kommer nog precis hinna hem, duscha, byta om och sen iväg igen, haha, precis som förra året. Då sov jag 1-2 h den natten, död var jag. Men med Fredriks härliga kommentarer och mat vaknade jag efter ett tag :D

Ja, lördes, haha, omg säger jag bara, vuxna, fulla människor är ngt av det roligaste ;)  Skadade inte heller att det var massa föräldrar till kompisar och så. Men som sagt skit skoj. Jag och Robin stod vid baren och kvart i 9 ser vi en dam så full att hon måste ledas fram, vi bara WHUT!? klockan är inte ens 9 x)
För att få en inblick vad hela festen var för ngt så: typ 200 pers med Temat att klä sig somrigt och sen på scen var det lite av fem myror är fler än 4 elefanter. Men det var bara en liten del. Så massa filtar och brassestolar på golvet och picknick med typ festivalkänsla. Framträdande från den som håller i festen och alla känner då alla, är sån vänfest. Så vissa sketcher var bland annat vår underbara Anna Anka, Marie Serneholt (stavning?) och ngt av det bästa en sketch på i en annan del av köpinge. Dem hade gjort en film med min granne Göran som huvudrollen som sån retarded och döpt till "I en annan del av Påarp" underbart skönt klipp. Sen kom Patrik ut i transakläder och började sjunga och trippa runt i klackar (film finns nedan). Efter alla uppträdanden blev det livemusik från 2 band, riktigt bra var det. Hade sjukt skoj och gratis i baren ;)

Nu ska jag in till grannen och missbruka dem på deras svenska gästfriheten. Peace fatsos


Lite folk chillar ^^


Patrik i sin snygga outfit


Movie, sorry för den kassa kvalitén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0