Let the party begin

Jadå, då är man på det igen.

Igår kom malin och Emelie, jättetrevligt, jag åt grillat lammkött igår, magert och nyttigt samt jäkligt gott, iaf enligt mig ;) Sen sov Emelie över medan Malin svek vår erotiska natt med att hennes kärleksmagnet hämtade henne, haha, dvs hennes kille.

Idag har jag och emelie sovit läääänge, städat lite, varit hos grannen (as always) och sitter nu och dricker lite, lyssnar på music och kollar tv. Snart utgång ;)

Bilder kanske kommer upp, pallar inte vara ego idag x)
Kan tipsa om Hannas smultron cider, skitgott, mkt godkänd av mig och Emelie, även Xider spring är mumsig :)

Wewew, nu ska jag ge mig, see ya alcoholics

Halloween-09, så sjukt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0