Hell yeah, I'm back

Sikken vecka, sliten är jag.

skulle haft fysik idag men bara ngn repetition så sket i det när klockan ringde 6.45 imorse x)

Har jobbat i 4 h idag, men lätt värt dem 400 kronorna är välbehövda. Har beställt/köpt lite saker.

- klänning på Vila, ursöt och blommig.
- 2 flaskor anti-cellulite från oriflame
- 1 par treggings
 och funderar på en scarfs och ett par skor från Zara (a)

Imorgon bär det av till tassebo med mamma. Ska lämna lite kläder och sånt som jag mamma och Sandy har smlat ihop, haha x) Ska se om jag kan hitta ngt skoj med. Försöker hitta mammas gamla skinnkjol, hittar verkligen inte den. Hade tänkt testa den till min outfit imorgon. Tobias har ju inflyttningsfest så ja, vill ha ngt roligare än vanligt, får se vad jag kan rota fram, har lite ideér från 2 bilder (se nedan).

Fick tips idag om ett program ist för spotify, är inget program men ja. Det är precis som spotify fast på en hemsida ist, skitsmart och tar inte upp en jävla massa plats, kolla gärna in http://www.grooveshark.com

Men nu sk jag kila och äta lite sen ringa Sandy och se vad hon/dem ska göra ikväll :)

Soon suckerZ

Älskar tightsen, äckligt snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0