You dont have to roll the dice

Igår var jag i stan på kvällen med Martina och hundarna. Satte oss på Mezos uteservering med varsin svalkande fruktsmoothie, mums! Softade och snackade lite om allt möjligt. Vi kom på en gemensam sak när vi satt på Mezo och en kille runt 23-26 åldern gick förbi med en korthårg chihuahua. Enligt mig är det skitsnyggt, sån slarvsnyggstil med boots, jeans och skjorta och en liten söt chihuahua. Jo, det är sexgt när en kille är man nog att våga sig ut med en vavva (; Fick då oxo veta att Martina gillar när killar visar att dem är man nog att kunna äga en chi och visas med den! haha, vi är allt för roliga. Bara en riktig man kan gå ut med vavvor ;)
Sen drog vi hem och jag kastade mig in i försäkringsdjungeln igen med min vapendragare Jesper, haha. Har Fastnat för en men går för ca 10 000 för 1 år men samtidigt så täcker den ALLT! Men ja, vi får se. Egentligen ska man inte behöva ha en arbetsförsäkring då det ska ingå i ett arbete i Australien. Men allt det adra som olycksfall, sjukförsäkring, stöldskydd osv vill man endå ha.

Idag Blir det in till stan med Martina snart. Jag ska kolla present till Jonna som har sin 20-årsfest imorgon. Så ska Emelie in till Lund och köpa den dyra delen så att hon an ringa mig sen och säga hur mkt vi har gett nu och köpa ngt mer (: Ska snart föna håret och fota dagens outfit som består av en klänning från VILA. Efter shoppingrundan ska jag ta mig en sväng till Campus och lämna min nyckelbricka. Blir en tur inom biblan.

Let me show you what your missin Paradise


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0