to face the fear but not feel scared


Ah, precis smällt i mig grillad mat, känner mig lagom smal och goé, haha!

Ja, lite uppdat. om veckan so far.

Igår blev det först lite träning sen drog jag in till Stan och mötte upp Anton. tog en glass på gröningen och placerade oss på stenarna vid havet i lä från vinden. Haha, riktigt underhållande, han berättar om en gubbe han och hans kompisar såg på bryggan för ett tag sen. Gubbe på typ 70 år som värmer upp i ca 10 minuter innan han börjar simma i typ 1 minut.  Sen mitt i allt kommer denna gubben, klockrent ^^ Fick även bra underhållning av några minibrudar som sköt ned bollen i havet. Då inleddes militär operationen på att fånga bollen.  En brud hoppar ned i bikini och börjar klanta sig och en annan i jeans börjar gå ned på stenarna och massa skrik samt Antons kommentarer, väldigt underhållande.

Sen blev det en tur till mig innan hungern tog oss till BK! Efter det blev det Fired up xD endast för att jag tyckte det va väldigt skrämmande att han inte sett den.

Idag har det inte hänt alltför mkt, lite träning för hundarna och mig själv. Nu ska man iväg och jobba sen får vi se hur planerna blir ikväll (:

Bilder från när jag pluggade och Jacko tyckte jag var tråkig (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0