The sun is hiding you

Underbart härligt väder ute! varit runt 22-24 grader. Var ute och solade i 1 h med fysikboken sen blev det hämta skinnjackan som kommit ;) Skitsnygg :D bild kommer sen. Hunnit med en lång runda med hundarna så dem ligger och sover nu (;

Btw är det bara jag som tycker glassarna minskar i storleken? :s köpte daimstruten idag, fasiken vad fattig, den brukar vara stooor, men det tyckte jag inte!

Nu blir det iaf lite mer plugg och tv. Kanske Peace and love festivalen i sommar med Emelie (; synd att Xavier Rudd int ska dit, han hade varit perfekt för det temat. Är sugen på hultfreds med men det hoppar jag pga danko jones inte ska dit!


Några snygga bikinisar jag gärna hade haft i min garderob!

Ed Hardy


Luli Fama, den överdelen är att dö för!


Tavik, gillar att det är text på bikinin.



Tavik, Denna i röd eller blå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0