Pics

Lite bilder från fotbollsmatchen i tisdes finns nedan.

Studenten igår var skitrolig! Tråkigt väder bara men hela dagen startade klockan 1 på sundspärlan där kusinen sprang ut efter ett långt dryg tal från någon man. Sen när till stan och se dem dpringa nedanför kärnan. Studenten i helsingborg är så jäkla mäktig, lätt den största årstiden i hbg. Åk"flak"en var fan skitroliga, ska lägga in bild på den bästa i nästa inlägg, fy fan vad bra! jag dog av skratt!

Sen var ddet bara snabbt hem och fixa sig inför studentmiddagen vid 5. Skitroligt i tältet. Hahaha, Stackars FN, den killen har inte det lätt. Hans mamma höll på hela kvällen "amen FN, du och Mia kanske ja", haha som jag skrattade. Inget fel på FN men han är min storebrors kompis, så hade känt lite skumt iaf till en början.

Sen var det bara att lura i Farmor shot och sno Kents whiskyshots. Fy fan vad räligt men effekfullt (Y)

Vid halv 12 tog jag och Martina tåget in till stan och fortsatte där och mötte sen upp de andra med nästa tåg. Hahaha, Henke "kethupkungen" du är en galen men rolig människa. Känne bara ngn ta tag i mig och lyfter upp mig, haha. Ser att det är Henke med sin slips på huvudet, ja den ligger hos mig kan jag säga, hur den hamnade där vet jag inte, men jag hade den på mig när jag kom hem xD Sen typ kidnappade han mig från Martina haha, nä, skitroligt iaf. Martina när jag kom tillbaka  "Jag såg ngt blondt försvinna på Henkes axlar sen bara var du borta", haha, aa fan.

Vid 3 drog vi hem och fter 1 h efterfest hos Fröss kände jag att sängen kallade. Så bara hem och däcka!

Idag har man hjälpt Petra med att få in pengar till UKM sen var det bara hem och kolla Prince of Persia i sängen. Absolut sevärd film, skadar inte att Jake Gyllenhaal är sjukt snygg! Att gå från pojke i Day after tomorrow till en hunk i Prince of Persia gillas ;) Kvällen spenderades i Jojje soffa med föräldrarna. Fick t.o.m nybakade morgonbullar till imorgon, det tackar man för Monika :D



Beviset på att man är i Svalöv, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0