Midsommar

Då är man på det igen, en cider i handen och man är på det! Ikväll blir det lugn utgång med flickorna, taxi hem nångång inatt.

Gårdagen blev lyckad. Först hem till mormor & morfar och äta gott och snapsa lite. Haha, orkar inte morfar som häller upp nytt till mig hela tiden medan mamma skriker nej, mamma du får nog släppa minnet av min fylla på studenten nu (;

Sen vid 8 drog jag till Martina och träffade flickorna, åt jordgubbar och hade det trevligt innan vi tog tåget in till stan halv 10. Ja sen var det en massa kaos där inne, buss dit fest där sen tillbaka igen, haha. Men vid 12 stod man i kön med Angei & Lina till Cardan. In dansa loss tills M & S kom, ännu mer ös och sist kom Anton & co, då var det bara att flippa ut. Haha, jag och Martina däckade nästan på stolarna vid jackorna, haha, sen flummade vi på toan i källaren, vad händer där martina?! Glömde min mobil, panik fick jag och rusade ned igen, tack o lov var den kvar, puh!

Stannade kvar på Cardan med Martna och Anton & Co till halv 4, då drogv jag & Martina och käkade, haha, så väldigt underhållande där ja. Sen vid 4 dro Martina med Emil och jag pressade in mig i en full bil med Anton & co, haha, skadat.

Som sagt en bra midsommar, för mig är midsommar hyra stuga på landet, dra med sig massa sprit och goa kompisar, äta gott, dricka, spela och gå loss totalt där man inte stör ngn. Men det kommer nångång det med (;

Lördagen spenderades med film och tvspel med Anton sen hem vid 8 på kvällen. Nu sitter man här som dagt. Fixa det sista sen möta tjejerna på halv 12 tåget.

See ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordgubbar är aldrig fel. =)

2010-06-28 @ 02:44:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0