You're killing me

Jobbat idag 10-20, så segt men fick skriva min köpelista till imorgon. Ska till Ullared med Martina & Dadi imorgon, köpa massa stuff till Oz (:


En man frågade mig bryskt idag om vi bara hade damtidningar. Svarade att vi har bil och brottidningar på andra sidan och så gick han runt kollade och sa nej, det va inget som intresserade, ska just gå och typ bromsar, kollar, tar upp en tidning stannar nog i 2 minuter och kolla igenom sen köper den. Inget intressant va det ja xD

Igår blev det först stranden en stund men sen kom alla moln så hem igen. Fixa mig och drog till stan, gick in till Hår & Skönhet för att dem skulle kolla på mitt hår. Ska vara Hår & Sminkmodell på fredag med Lina. Dem funderade på hårförlängning så, ja, vi får se xD

Efter det begav jag mig till Olympia för att jobba. Så jävla härligt, älskar det jobbet, vi har så sjukt kul, jag 6 tre flator, kan det bli bättre? Jag kom på nytt ord, Flatpedofil, haha, småtjejerna som jobbar under oss verkade lite smått förvirrade över våra skämt. I slutet var det bara att springa över till hamburgarna, kränga och skämta med personalen där.

Har läst ut 2 böcker nu:

Drömmarnas Land - Tamara Mckinley
Min bästa väns dotter - Dorothy Koomson

Drömmarnas land som jag nämnt innan va sjukt seg i början men när man väl kommit in i boken är den riktigt bra, väldigt läsvärd.

Min bästa väns dotter handlar om 2 bästa vänner, Adele & Kamryn, som skiljs efter att Adele har sex med Kamryns fästman och föder hans barn. När Adele dör i cancer är hennes sista önskan att Kamryn ska adoptera barnet som blev till under otroheten. Man får följa deras kamp, historia och Kamryn som aldrig ville bli förälder växa och kämpa sig fram. En minnesvärd historia som jag fastnat för.

Sängen nu, Sex and the city sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0