You should know

Äntligen Fredag. Fint väder ute och jag är sugen på fotboll och bad på gröningen ikväll. Men det får vänta till imorgon.

Har bara tagit det lugnt och läst i min bok idag samt lagat mat till mig och mamma. Det blev grillad pepparbiff, hasselbackspotatis och en sommarsallad.

Hasselbackspotatis är ju inte alls svårt att göra som jag trodde, haha. bara skiva potatisen men inte genom hela potatisen. Man kan ta en träsked och skära så skär man inte igenom. Sen pensla på med smör in i 225 grader i 25 min, ta ut, pensla på nytt strö över salt och ströbröd och in i igen i ytterligare 20 min. Salladen bestod av broccoli, sparris, vindruvor, honungsmelon, gurka, tomat, sallad, rädisa, hackade valnötter och lite citronsaft, mums.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och leta upp ngt skoj ikväll, Jenny skrev precis ngt, napp kanske (;



Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Mmm mums ser gott ut Mia. Jag väntar på en inbjudan.... Kram Janet

2010-07-03 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0