We got it all


Hej allesammans efter en helg fylld av solsken!

Fredagen spenderades på jobb och kvällen va planerad jacuzzi med Jojje & Alexander. Ist blev det några öl innan dem drog till hampan, jag orkade inte följa med. Istället efter lite glass med Peter och Dennis drog man till grannen och badade jacuzzi, awesome! behövdes verkligen o klockan 1 stupade jag i säng, satan va trött man kan vara :P

Lördagen blev det jobb till 5, riiktigt segt utan Marita, haha :P Efter jobb kom dadi och jag körde en liten bit hem :) efter dusvh och mat begav jag mig till Matte för att hjälpa han med kemin. Efter det kom hans kompisar och vi körde till stan och lämnade av mig på knutan där jag mötte upp folket innan vi begav oss en snbbis till tapaz och sen hampan där resten av kvällen spenderades. Gillade skarpt mannen som däckade i soffan framför oss med uppknäppt skjorta. Sen när vakten kom och skulle kasta ut han försökte frugan eller vad det va lugna han med att dricka öl. haha, komiskt läge! Sen drog jag, Jojje och Stolpe med kvart över 2 tåget. Fick även träffa Anton en snabbis då dem va på tivvan.

Idag har det varit rätt segt. va planerat stranden med kompisarna men icke, alla drog sig ut, så där stod man deprimerad till max och ringer min kära bror. Räddaren i nöden så befinner han sig på beachen med dem andra. Så bara packa väskan och sätta sig på cyklen, en halvtimme senare ligger man på stranden en stund :)
Annars har man städat lite bland skorna och på rummet. sängen nu, jobb imorgon 10-15 (:

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0