a ship on the horizon

Gud vad trött jag är i kroppen, känns som att benen ska vika sig xD

Igår var det jobb till halv 3, blev en tur till Anton efter jobb, hängde där ett tag till typ 9 sen körde han hem mig. Stack iväg och jobbade på dagiset innan det blev en tur till Alle Roos. Satt där ett tag och snacka lite med han & Jojje, lånade Alles körkortsteoribok :) Va ett tag sen man va hos Alle, hängde ofta där som barn :P men alltid trevligt med ett återbesök. Sista ärendet för dagen var mostern för att prova ett par stövlar hon köpt som va för stora. Dem passade bra och ännu ett par skor i min garderob ;)

Idag har lätt varit den bästa dagen på jobbet med Marita, haha, som ja skrattat, riktigt trevligt och glömde bort tiden (: Är så jäkla härligt, jag älskar allt nu, äntligen känner jag mig som mig själv igen. Har inte gjort det på typ 1½ år sen Emil och jag gjorde slut. Vet inte riktigt vad och hur men vad det än är så blir jag sakta mig själv igen, men jag har mina aningar, hihi (: Är så skönt att äntligen va lika sprallig, lekfull, glad och mindre retlig som förr :D har längtat efter detta ögonblicket hur länge som helst när jag ska komma ur mitt trista skal och bli det gamla jag igen :)

Nä nu blir det sängen, trött som in i och en viss mupp antar jag ha somnat, haha (:

Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0