There comes a time when you fade to the blackness

Igår blev det allt en liten utgång. mötte upp Jenny på knutan sen hampan en stund innan vi drog till donkan för att köpa glass. Där mötte vi upp Martina och vidare till hampan för att leta bord. Träffar Sandra sen drar jag, Jenny & Sandra till tivvan och lyssnar pålite goé livemusik och ser fotbollen. Efter en stund kommer Ludde och hans kompisar och gör oss sällskap. Vid 11 träffar vi Mia & Kajsa sen var det bara att dansa och ha skoj. Helt ok kväll, var dock lite trött och tivvan är verkligen inget för mig på fredagarna, gud va många unga, haha, man märker verkligen skillnaden.

Sen mötte jag upp Martina & Angelina. Följde Angelina hem innan vi mötte upp Ted & Johan på tåget hem kvart över 2. Där satt vi och garvade ett bra tag xD Var jävligt skönt att komma hem till sängen och slänga iväg ett sms innan sängen. Din mupp, nörda hem dig från götet nu! (:

Idag blev det först leta efter mammas jävla katt som jag trodde rymt. letade i en halvtimme in i skogen och allt, sen köttmoset till mamma svarade inte i mobilen så hade en aning panik. Återvänder till trädgården och hittar han längst in i staketet under buskarna, kattaskrälle!

Gav mig iväg till gröningen med Martina, mötte upp Josse och hennes gäng där. Solade, badade och njöt av vädret. nu ska man fixa sig lite. Verkar bli en tur i stan med hundarna och Martina, käka lite glass (:

Lite underhållning, snacka om uttråkade soldater xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0