Ordinary day

Ibland får man bara såna där härliga randomsms och kommentarer från kompisar när man jobbar eller under natten och ni gör fan min dag. Tänkte dela med mig av några händelser.

01.05 Chrille
"E D VARMT I ERA SÄNGAR? Kokar ju"

Står på jobb en dag och ser en gubbe med finskor, shorts och blåa genomskinliga knästrumpor och skickar iväg till Billy & Martina hur sexigt det är.

Martina: "Visst är det. Man kan inte hålla sig ;)"
1 minut senare...
Martina: "Lika sexigt med killar i sandaler som inte klippt tånaglarna!"

Billy: " Haha ;) kan ju kontra med att det är sjukt sexigt med kvinnor i bikini som inte har rakat sina privata områden;)"

Jag: "När fan såg du detta?"
Billy: "det är gamla minnen som tyvärr vägrar försvina...Haha"

Jag har precis bytat skift med Martina och börjat. Tar fram mitt käk och äter samtidigt som jag läser vad som hänt på jobb idag så står med ryggen mot folk. Då smyger en gubbe fram och ställer sig skitnära och lutar sig fram och säger "Smaklig spise". Jag tänkte ska jag sticka gaffeln i ögat på han och se om det är lika kul fortfarande! Seriöst vilken normal människa gör så mot ngn man inte känner. Skickar till Martina & Jojje hur mkt skumt folk det finns.

Jojje - "95% av jordens befolkning är skumma." Jäkla vad jojje är djup idag kände jag...

Martina: "haha afan, speciellt på familia. Vaddå vad såg du?"
Jag berättar...
Martina: Hahahaha omg! Annars står här en kille som snackar telefon högt, snackar om att han inte fått pengar från soc och dessutom liknar loffe och hans tattos ser hemmagjorda ut, du vet sån nybörjar tatto. Hahah, tur vi e lite normala ;)"
Jag skrattar ihjäl  och dör av magkramp framför allt folk, svarar andnödigt henne när jag hämtat mig någorlunda.
Martina: " haha han gjorde. Han ba, jag har inte fått pengarna från soc, sa till henne att jag skulle åka hem till henne om jag inte fick pengar, sen typ vi gör det imrg o sånt. Haha detta är bjuv/hyllinge, märks!"
2 minuter senare...
Martina: "Asså, har sitter ett fyllo som snackar med en riktigt tjock kille. vi snackar 150 kiloskille. Iaf han fyllot snacka en massa och sen sa han, fan va du e tjock. Hah den tjocka ba, nej nej bara storväxt. Hahah bara sånt skit. Va e det för människor jag träffar på idag!"
Martina: "och nu köper han tjocka, sprit och jordgubbar av han hahaha för 100 kr, jag dör"

En vanlig dag på jobb (;


Kommentarer
Postat av: martina

HAHAHA FÖRJÄVLA ROLIGT!:D

tänk vilka människor vi kommer se på familia...:D

:D:D

2010-07-26 @ 20:53:07
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0