The pain is gone and so are you

En helt undebar helg, en av dem bästa på länge!

Fredag: Först Bulls med Sandy & Angeii. Bara vi men fan vad vi skrattade, vi älskar våra bartenders och Danne :D Man kan verkligen prata om allt, jag blev kallad iskall hjärtlös bitch, hahaha, förlåt mig då för att jag faktisk inte bryr mig längre xD Sedan vidare till Hampan där vi fick ett eget bord på uteserveringen (lyx). Sedan kom kom grabbarna grus en stund innan dem skulle äta. Jonas & Jonas kom förbi en sväng och höll oss trevligt sällskap, haha, riktigt kul. Längesen man träffa Jonas som jag knappt haft "seriöst" prat med sen hans födelsedagsfest. Sen drog dem vidare till tivvan och då gick vi till subway, stackars killen som jobbade där, haha. Sen blev det taxi hem efterföljt av sängen.

Lördag: haha, måste fan tänka nu. just det. Åkte hem till Billy i kristianstad i lördes, älskar dig vännen. Hinner inte ens kom in till honom innan öknamnen kommer, så har det alltid varit och det jag älskar med oss, jag är alltid mig själv med dig och inte rädd för att säga fel saker eller ngt (: Vi grillade och åt gott innan vi snackade lite och kollade AIK krossa MFF och samt Billys hjärta, mohahaa. Åkte hem fixade mig och mötte sen upp tjejerna som varit på förfest som inte jag hann med :P Så vi 6 tjejer drar till Bulls och då visar det sig att Sandy glömt sin väska på bussen med pengar, körkort och bilnycklar, omg :S andra gången nu Sandy! Så vi spenderade kvällen på Bulls & hampan då det är där vi kommer in utan leg. Kvällen fick ett väldigt annorlunda avslut för min del! Vi kommer in på hampan och ser en ensam kille vid ett bord som väntar på sina 2 kompisar. Vi bara äsch vi slår ned oss här så länge. Sen kommer kompisarna och dem bara men sitt ni kvar så då stter jag sandy och snackar med dessa 3 underbara killar och har riktigt skoj iaf. Det visar sig vara rockkillar och Robin bara direkt nämen hejsan när jag avslöjade min musiksmak. haha. Vet ni så svårt det är att hitta folk som gillar Johnny Cash?! och nu hittar man 3 st, gud måste hört min bön typ, haha. Sandy & dem skulle dra vid 1 tåget men jag kände att jag inte ville hem så då stannade jag kvar med dessa 3 främlingar. Sen kom Pierre och hälsade lite, väldigt trevligt även för bara en kort stund då jag och killarna fortsatte till Bara rock i 1 h för att njuta av musiken och prata om allt möjligt och shota lite :) Sen vid 2 åker jag hem, freds med kvällens roliga avslutning.
Träffade även Anne som är hemma nu från NZ, riktigt skoj (:

Söndag: Hundutställning med Pajas som fick HP samt BH3  (:   Vid 17.20 sa jag adjö till Brandon på msn efter att han uppehållit mig och gjort att jag va mer än försenad till tåget 17.35, stressade som ett svin men jag hann med. Träffade upp Sandy & Angeii, drog till stan för bio, SATC2! Tar en liten trip till Pistachia och sen tillbaka till salongen. Sätter oss i stolen, jag säge hejdå till Pierre på mobilen och stänger av mobilen. Sen var det bara att avnjuta årets bästa film Fy fan vad jag skrattade, Samantha you're my god! Jag kan verkligen inte sluta älska henne :D Carrie må ha den bästa klädstilen (iaf oftast) men Samantha! obeskrivligt. Riktigt bra film! Men inte bara filmen som ledde oss till skratt. När jag mitt under filmen öppnar en burk cola och tänkte häller ned den i muggen så låter det som ngt helt annat. Angelica fick kämpa för att inte skratta högt och stolen skakade, Sandy undrade vad fan jag höll på med och följde sen med in i skrattet och jag känner tårarna rinna av skrattattacken. Fy fan!  hahahaha, Love u guys! Sen blev det en liten promenad längs sundet, missade tåget haha. men hade en trevlig stund på donkan :)

I Tisdes hos Danny



En dålig bild på en halvnaken Danny xD


Hahaha, Jonas & Jag i fredes, snyggve bild! gillar min kräftfärg efter stranden xD


En inte alltför smickrande bild på Jonas ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0