I provide the answers

Gud vad man är seg och lat. haha.

Senaste:

tisdag spenderades hos Danny på förfest, väldigt trevligt t.o.m en finfin bild på Danny när han överraskar oss i string, haha, hann få en bild där man ser liiiten. bilder kommer sen, dock inte mkt då jag inte orkade fota. Sen på kvällen drog vi in till stan, va på hampan en sväng, träffade Eric Saade, hha, ja, ser likadan ut som innan typ ^^
Sen drog jag hem med tåget och Martina till Emil. Vi orkade inte tisdagsklubben den kvällen :P

onsdagen var det jobb hela dagen 10-20, men hade riktigt skoj med Marita och 3 sthlmare, inte illa heller att den ena va ett ögongodis, haha. Som sagt riktigt skoj och älskar att Marita är så frispråkig (; Sen var det bara att stressa hem, värma mat och in till grannen och äta och passa barnen till halv 12-12 :) Höll på att avliva när barnen kollade på allsång på skansen, har aldrig fattat det. Tycker det är skittråkigt, haha, hade seriösa tankar om att dränka mig i jacuzzin. Förde med sig 1 positiv sak, en ny låt av Darin som jag faktisk (hör och häpna) gillade. Den heter Lovekiller, helt ok, man kan lyssna på den iaf (: Annars var jag helt död, pratade lite skit med Adde en bit in på kvällen så lite underhållning hade man allt av honom när barnen lagt sig :)

Idag har det oxo bara varit jobb. Fått min ICAbank nu, s ska ringa nu och föra över pengarna till Australien, sen blir det lite sånt varje dag denna veckan för att få ordning på allt :) Längtar som fan nu, vill bara komma härifrån nu och göra min dröm! Hitta en sassi (sexig) australiensk surfare som alla mobbar mig för nu, haha, ingen nyhet att jag är svag för surfarstilen :P Äsch, vi får se  vad som händer, hade ju inte tackat nej till James Lovett om han tar en trip till Oz (a) hihi.

Idag blir det sån mysig och lat dag. Behövs helt slut efter jobbet. Ska städa rummet, sen bara ägna tid åt mig själv, kolla film osv, riktigt mys (:

Ngt jag hade tackat ja till i min garderob:
Skor från Friis & Co 1299:-


Med denna klänningen från VILA 399:- MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0