He tried to work it out

Gårkvällen blev allt en trevlig kväll med god mat och så. Varplanerat jacuzzi men Anton kom inom en snabb sväng och pratade lite sen körd vi till jojje och umgicks ddär ett tag då dem känt varandra innan genom amerikanska fotbollen. Jag och jojje tog en promenix i påarp och Anton körde hem. Mysig runda med prat om allt möjligt, tycker det är jäkligt härligt att jag och jojje fortfarande håller ihop som när vi för första gången träffades vid 13 veckors ålder. Om det är någon som kan alla pinsamma historier om en så är det absolut han man ska vända sig till.

Då har man läst ut sin bok med : Ingen snäll flicka av Susan Elizabeth Phillips. Riktigt bra bok som jag slukade på nån dag, väldigt tjejig men har absolut mkt mer att ge i lärdom. Handlar om Sugar Beth som var rikast, mest bortskämda och den jävligaste flickan i high school. När hon flyttar från det lilla samhället i mississippi rik och hjärtekrossare och återvänder efter 3 fördömda giftemål när hennes moster dött. Hon är pank och hennes enda mål är att hitta en tavla, men ryktet sprids och många vill ta ut sin hämnd på Sugar Beth, främst hennes gamla lärare hon fick sparkad som nu lever i hennes barndomshem. Hennes återvändning till staden blir ngt hon aldrig ens kunnat drömma om.

Nu har man istället börjat läsa Drömmarnas land av Tamara Mckinley. Har försökt på mig den innan men kom 20 sidor in förra sommaren, sen struntade jag i den. I år ger jag den en ny chans och 120 sidor in i boken börjar det äntligen bli någorlunda bra läsning. Det tog sin tid men nu ska den läsas ut :)

Nä nu ska jag kolla vidare på sex and the city och fixa lite inför sängen. Imorgon är det jobb mellan 10.00-14.30

Kisses

your heart has froze
You kiss her but her eyes don't close
Then she goes out of your heart forever
And it hurts you but you know that it's better



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0