Let's go

Damn, vilken träningsvärk jag har under skulderbladen x)

Dagen har varit sooft hittills. Bara latat in the bed whole day, me like. Kollat tv, undersökt hur mkt mitt dykcertifikat kommer gå på (ca 7200-7500:-), men ett måste i min utbildning och en hobby som jag nog kommer hålla på med i hela mitt liv, älskar havet.

ka nog snart ta en liten tur med vovvarna innan jag plugga lite :) Igår blev detfilm (center stage-turn it up) letade egentligen efter den vanliga center stage filmen, svinbra, men fick bli den andra ist. Båda handlar om balett och visa skådespelare är demsamma, så tror det är en typ uppföljare. Till betyget, en väldigt bra film men 1:an är mkt bättre! Jag älskar balett, om jag inte hållt på med simningen så mycket hade jag absolut kunnat tänka mig att gå på balett. Den vackraste dansen ever. Ska ge den till Sandy sen, hon kommer gilla den ;)

Jag vet att många från min gamla klass funderade en hel del på lite volontärarbete (precis som jag) och kan tipsa er om denna sidan, jättebra, dock inte där jag ska gå just pga där är inget med delfiner men många andra djur, Enjoy:

http://www.projects-abroad.se/priser/priser-i-euro/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0