It's getting better

Hej och hopp

Dagen fortsätter att gå mot sitt slut och jag har gjort klart fysikrapporten. Sitter och slapar framför tv:n, ska snart göra en kopp te :)

Åh, måste skaffa ett par svarta jeans, ihh, får vänta till mars :(

Rammsteinkonserten börjar närma sig (16/2), finally! Det bästa är att jag inte missar några lektioner, slutar 11.45 :D det dåliga är att konserten börjar halv 8 och jag har skola dagen efter :P men men...

Ska träna lite sen efter Brooke knows best ;) Borde snart väcka hamstern och mysa lite med henne så att hon får komma ut i rummet lite innan det är bedtime.

Imorgon får jag se om jag skriver ngt. Ska till Tobias efter skolan och vara där hela kvällen :P just det, glömt berätta (tror jag) han fick lägenheten :) flytta in den 6/2, intressant, sen får han laga mat själv, mohahaha :P

nu är det PR (project runway)

Oh take a chance
Let your body get a tolerance
Im not a chance
but a heat wave in your pants


Gårdagens outfit (:









Kommentarer
Postat av: maria

Oj, hittade hit via forumet :)

Fin bogg och superfina kläder :)

2010-01-25 @ 02:37:16
URL: http://marialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0