Gaaalet och sleten

Hej och hopp!

En helguppdatering kan sitta på plats nu tycker jag ;D

Fredag: Kvällen blev jäkligt lyckad, hade skitskoj!

  • Förfest hos Sandy
  • Yra runder på knutan, skulle ta ut 300 slutade med att jag tog ut tvåtusen x) men ekonomiska jag klarade mig på 300
  • Bulls och shota loss. drack en skitgod hallondrink *flås* och blev sen bjuden på lite shotar, me like ;)
  • Flummiga som vi är går vi vidare till tempel och kommer runt hörnet innan hörnet till Tempel och ngn skriker att där inte är ngn kö och jag börjar halsa min champagne för att sen märka att vi var inte vid rätt hörn och hade en liten bit kvar att gå, haha, vadå confusa vi är.
  • In på tempel och nrocka loss hela kvällen, fy fan vad mkt folk!
  • Hemma vid halv 3 och stupa ner i sängen

Lördag: Upp tidigt och hälsa på Gunilla (hunduppfödaren) och Killer följde med hem :) Blev utgång även denna kväll fast en nykter utgång :P Drog in till grannen och fastnade där med att fixa mig där för dem skulle oxo festa. Efter det drog jag till Sandy sen körde hon in till stan. Hahaha, Sandy och en bil är ingen bra kombination. Först backade hon in i en sån stor snöhög som plogaren har gjort. Sen inne i stan tror hon att man inte kan köra till vänster när man kört in vid magnus stenbocks statyn och rundat parkeringen. Polisen körde förbi och Sandy får panik x) Och det sista när hon ska parkera bilen och backar upp på trottoaren, haha. Men kvällen var skitskoj fast att vi var nyktra och det inte var lika mkt folk på pascha som det brukar vara.

Idag har jag bara tagit det lugnt och degat. Drog in till grannen som vanligt, drack en kopp kaffe och var med i deras familjekväll. Dem har köpt indiana jones boxen och ska kolla på den hela dagen. Har så klart kollat the hills och the city, me love :D Matten är snart gjord med 3 tal kvar. Imorgon kommer älskling på kvällen och jag ska plugga kemi under dagen :)

Fredag:

Carro


Jag gör ngt x)



Sandy börjar flippa ur ;)


Kvällens "roliga" outfit


 
Lördag:

Sandy & Angeii


Kvällens outfit, älskar min Koola Anna-klänning med massa stjärnor som lyser i UV-ljuset ;D



Kommentarer
Postat av: Kreshnik

Haha värsta modellerna ;)

2010-01-31 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0