First day in school

Då har skolan satt igång igen, lite blandade känslor.  Är rätt skoltrött men samtidigt är det skönt att få ngt att göra under dagarna oc det är sista terminen. Baraatt stå ut i 5 månader till sen äntligen! Fick matteläxa på 4 sidor så den är gjord sen hade man fysiklektion och dagen slutade 11.45, me like ;) Kemilektionen på tisdgarna som varar till 5, fick veta idag att det är bara en övningslektion om man behöver hjälp osv. fy fan vad gott!

Övrigt idag var jag iväg och jobbade lite och har kollat lite resmål till sommaren som jagoch Tobias funderar på. Vi kommer skippa Thailand eftersom det är regnperiod då :( nu luter det mest åt grekland och tunisien, om det blir tunisien vill jag helst till ön Djerba, verkar supermys :) Men även killen ska ju vara med och bestämma, typiskt, haha ;)

Mina prioteringar för en solresa:
¤ sol (jag är en soldyrkande människa som älskar att steka)
¤ nära havet och pool på hotellet
¤ bra mat
¤ fina stränder
¤ möjlighet till aktiviteter, gärna vattensporter
¤ en närliggande marknad/affärer


Hahaha, ni skulle ha sett Gaston & Pajas ute i snön, yrde runder dem små busfröna, sprang i hela trädgården, Gaston först med Pajas i täten. Sen bokstavligen hoppade Gaston på Pajas och fällde omkull han, typiskt Gaston när han blir busig :P Men underbart att titta på :)

Sitter och kollar lite gamla bilder och hittade dessa 2

Hahaha, mogebild från början av 2008


och min äldsta bild på Martina från augusti 2006 :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhaha

2010-01-12 @ 22:29:43
Postat av: Anonym

hahahahahahh

2010-01-12 @ 22:30:30
URL: http://sandyisabella.blogg.se/
Postat av: martina

babe, inte ön djerba! det var den jag & carro var på .. ingen god mat och ingen bra strand.. marknaderna var helt okej men jag skulle ta själva fastlandet :) så jag råder dig att INTE ta djerba för du kommer bli lite missnöjd :)



& btw, SNYGGA BILDER. hahaha & den sista. trodde jag skulle döö.. hur ser jag uuuuy :p

love you <3

2010-01-13 @ 00:03:37
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha ok, Tack, Martina, funderar på Porosa i Grekland ;) hah, nej, du är ju skitsöt på det sista :)

<333333

2010-01-13 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0