Bye bye my friend

Så ja. Nu har Martina åkt till london för att jobba som au-pair i ett halvår, är jätteglad för hennes skull och snart drar en annan oxo till london men den personen får jag vänta med att avslöja en stund till. Men sommaren-10 kommer Mia lätt att vara i London och festa med mina damer ;)

Igår fikade vi (jag, den mörke, Carro och londonbon) och pratade lite om allt möjligt innan Martina sticker. Väldigt trevligt och roligt, spec. vårt samtal om tamponger i london, haha xD

Nu ska jag snart till Sandy, utgång ;) sen til Jojje r förfest nr.2 och sen äntligen ut, pascha och kanske tivvan ;)

Ha en så bra kväll alkisar ;D


Lätt en av dem bästa partylåtarna som passar in på oss tjejer ;D

all of the alcoholics
Where you at
Lets go

When i walk in the club
All eyes on me
Im with the party rock crew
All drinks are free
We like ciroc
We love patrone
we came to party rock
Everybody its on
Shots shots shots shots shots shots
shots shots shots shots shots
shots shots shots shots shots
everybody

we came to get crunk
how ‘bout you?
bottles up

If you ain’t getting drunk get the fuck out the club
If you ain’t takin’ shots get the fuck out the club
If you ain’t come to party get the fuck out the club
Now where my alcoholics let me see ya hands up
what you drinkin on?
Jaegerbombs
lemondrops
Buttery Nipples
Yellow Shots
Kamikaze
Rewindin’





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0