bad morning

Snacka om dålig start på morgonen. Som jag nämnde igår är min mobil sönder, ngt hände på tåget så har ingen täckning och när jag ska ladda batteriet står det att jag ska sätta in ett SE-batteri :s helskumt!
Men även klockan gick tillbaka 1 h utan att jag la märke till det. så gick upp 6.45 (trodde jag ja, va egentligen 7.45) kommer till stationen, tåget 20 min försenat och hinner precis i tid till fysiken (trodde jag ja, då hade lektionen varat i 1 h) packar upp mina saker och fattar at ngt är fel när läraren säger att det är 20 min kvar. JUST DÅ upptäcker jg att min klocka går fel, snacka om irriterande!

Men ingen fara skedd och dagen fortsatte som vanligt med miljökunskap och diskussion ang. miljömötet i copenhagen. Intressant, spec. när en kille började dra in terrorism i frågan, hela klassen såg ut som frågetecknen x)

Väl hemma vid halv 1 gick jag in  till grannen och städade i 2 h och tjänade lite pengar (: har räknat ut att jag kommer få cirka 2800-3000:- i månaden. Fick veta att dem som är 20 får 2600:- i månaden medan dem under (jag då) får 1050. det är en jäkligt stor skillnad, jävla Sverige! fattar verkligen inte, jag gör minst lika mkt som en person som är 6 månader äldre än mig, FÖR JÄVLIGT!

Ska snart plugga lite innan jag hoppar in i duschen, hörs later (:


Pajas ute i snön


Gaston ute i snön


Testade min cam härom dagen :P


Upptäckte Pajas med ngt han aldrig gjort innan, Sova med tungan ute x)




Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D ja jag tar emot beställningar, dock har jag hitills bara fått beställningar av bekanta, så jag vet inte riktigt hur man sköter det här med posten/betalning. Men jag ska kolla upp det! kram

2010-01-20 @ 18:53:28
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0