Äntligen dags igen!

Ja, mina damer och herrar låt mig presentera NYÅRSSALUTEN för 40:e gångn ja, ni hörde rätt, 40års jubileum.

Nyårssaluten innebär att dem följande fyra dagarna (sön-ons) hittar ni mig på IH och kollar fotbollscupen - nyårssaluten. Åh, fy fa vad jag älskar dessa dagarna, bara fotboll, skratt,alla man känner, snacka gamla minnen, skrika och heja, åh, fy fan, glädjetårar! Finns inget bättre sätt att starta året på.

Imorgon kommer jag, Sandy och Angelica sitta bänkade klockan 9 på IH för att följa matchen mellan Påarp och mörarp. Trots Påarps nuvarande dåliga lag kommer dem spöa skiten ur mörarp! 
Spelschemat för seniorerna hittar ni här: http://hd.se/multimedia/archive/00387/Se_speltr_d_f_r_sen_387162a.pdf

Imorgon tänkte jag ta ett litet framtidssnack, om mina planer inför framtiden :)

Men nu får jag dra, sängen kallar, ska upp tidigt imorgon och haft en underbar myskväll hos Sandy, bjudit på mkt skratt ;)

Denna måste ni kolla in, skitgullig http://raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0