Australien

Så nu tycker jag det är dags att skriva om anledningen till fikan med Bella i tisds. Det är så här att i Augusti drar jag till Australien för att backpacka, jobba och resa runt ;) Jadå, ska åka med Bella och 3 till :) Detaljer och lite sånt kommer senare men jävlar vad jag längtar att få komma härifrån :D

Igår blev det en tur till Sandy, drack kaffe med Ted och softade där en stund, väldigt trevligt. Sen blev det in till grannen och mysa där en stund innan jag drog mig hemåt igen :P

Nä, har inte mkt mer roligt att berätt just nu, planerna inför helgen kommer imorgon ist (:

There was a new girl in town.
She had it all figured out
With eyes like sunsets baby
And legs that went on for days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0