Tudelu

Då har man hunnit städa idag, jävligt nöjd, gjort lite matte med. Var några grejer jag får ta med Ingvar imorgon. Har precis ätit en liten sallad och ska snart ned och ta en mango till min film :) Ikväll blir det en surf-film, Point break, Älskar surf-filmer, så jäkla sköna :P

Imorgon ska jag till älsk efter skolan, fick precis ett smsmed frågan om vad vi ska käka imorgon. Han fick svaret att lägga färsen i kyln så kan vi se imorgon, intressant va? nej, inte ett skit jag vet!

På tisdag ska jag fika med min kära gamla vän Isabell Brandt, anledningen till detta får ni veta på tisdag ;) men jag kan säga att det rör om lite i grytan ;)

Nä ni, nu är det dags för att stilla mitt sockerbehov och slänga mig framför en skön rulle.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0