This is sensitive

Det var längesen jag gråtit så här mkt på bara några timmar...

Som ni vet drar jag till Australien och väntas vara borta 1-2 år och detta har även lett till ett och annat. Bland annat så har jag och Tobias gått en runda precis och pratat ut om det hela och kommit fram till att göra slut.
Känns väldigt tungt nu men samtidigt är det en lång tid att vara borta och att ha ett förhållande under denna tiden med mail typ varannan vecka känns inte som ett förhållande.

Jag hoppas bara att han förstår att jag menar allvar att jag finns här om han behöver mig och att jag alltid kommer ställa upp för han. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och han är en helt underbar pojkvän och den tjejen som får han kan skatta sig lycklig att komma in i hans familj och släkt. Bara tanken på det gör det svårt för mig att andas. Som sagt så får vi se vad som händer när jag kom hem och om han är singel då och så, för som sagt jag bygger gärna en framtid med han om känslorna fortfarande finns där från oss båda.

Men nu orkar jag inte skriva mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0