Stan och jobb

Idag drog jag in till stan vid 4 och fikade med Nathalie och ngn annan. hon kontaktade mig igår ang. ngt som skulle vara perfekt till mig enligt henne. Så vi satte oss ned och började prata. Det visade sig handla om en sorts dryck (2st) en liten med mkt vitaminer och som tydligen ska få ens hår och naglar att bli bättre även hyn samt att du minskar ditt sockersug (ngt jag verkligen behöver) sen var det 1 sorts energidryck, väldigt god som också va mkt vitaminer och sånt samt ett koffein som var bättre än det som finns i kaffe och redbull.

Så sitter nu här och funderar lite och har bestänt mig, 1500:- i månaden är mkt för mig som redan lägger undan 2000:- såb får tacka nej, annars hade jag lätt slått tll men har verkligen inte ekonomin till det.

Efter detta drog jag n snabbis i affärerna och hittade en fin tröja som jag snart ska prova och se om den passar (orkade inte prova)

Har precis ätit och kommit hem från jobbet, har köpt mörk choklad med mint i mums!

Ska ringa min moster också ang. min kusins backpackerväska. Måste nog börja kolla så smått efter lite saker, har redan kollat in sån cigguttag i bilen med usbuttag ;) hade varit bra med en liknande i kontaktuttag på hotell och sånt.

Later

dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0