Snökaos!

Snacka om snökaos! får typ gå ut och skotta en gång i timmen, MINST!

Precis varit och duschat, skööönt! Har fått min vita tunika, me like :) skitläcker ofc. Har varit hos grannarna 2 gånger idag, haha. Först städade jag och tjänade 300 kr ;) sen lite senare på kvällen latade jag mig i soffan. Göran ("mannen" i huset dvs Pias man) la den näst bästa kommentaren idag. Hade gått in till dem i gummistövlar (snö upp till knäna nästan, hundarna drunknar) så skulle han iväg och hämta Maya på scouterna och spg mina skor och fäller denna kommentaren:

G(från hallen): Mia, är det dina stövlar?
J(från soffan): Ja, det är mina.
G(kommer in i vardagsrummet): Fan vad kinky!

Hahaha, så jäkla bra.

Dagens bästa kom från Amanda i skolan. Hon och jag sitter på fysiken och väntar på att lektionen ska dra igång och så kommer en liten mini mini kille (ser ut som en 11-åring) som vi kallar för lillkillen (no fantasy, I know). Amanda säger då till mig att hon inte gillar spinkisar och jag håller med. Sen kommer lillkillen in igen från korridorren och Amanda kollar på mig när han går förbi och säger:
"Fan vad fläskig jag känner mig", höll på att sätta vattnet i halsen som jag drack och började asg, riktig härlig skoldag.

Igår kom Tobias och Jojje, vi krängde pizza, snackade skit och kollade tv, väldigt trevligt :) Imorgon kommer Älsk igen, mysmys :)

Nu ska jag hitta på ngt, bara 9 :O måste göra halva matteläxan, men den är lätt så np.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0