...

Hej svejs.

sorry för taskig uppdatering, men har inte haft ork riktigt x)

Igår var jag hos älsk hela dagen och sov över där. Vi handlade lite gott och skulle laga mat då vi upptäckte att vi glömt en ingrediens. så bara sätta oss i bilen och köra iväg och hem igen. Men gott blev det, korv stroganoff(stavning?). Tobias har blivit helt "galen" i det sen jag gjorde det till han ;)

Efter maten blev det godis och chips framför tv:n, jg åt mer solroskärnor än chips och godis ^^ har upptäckt att jag alltid behöver ngt att tugga på så har blivit lte av en tuggummimissbrukare :P
Vi gick och la oss vid 11, hör och häpna :O somnade innan 12 (upptäckte ett sms skickat från chrille vid den tiden på morgonen). Men sov gott och i 7 h så jag klagar inte ;)

Skolan idag bjöd på en riktigt skrattlektion på matten, jag och Morgan (25+) satt och skrattade oss igenom hela lektionen och även Amanda hoppade in. Spec. när en av utlänningarna ställde en fråga till läraren och började mumla en massa och hela klassen bara whut?!! (samma kille som pratade om terrorismen i ett tidigare inlägg) och läraren kollade på han och fattade noll och brydde sig inte om att svara och gör en typiskt Ingvar och fortsätter med lektionen. Jag vet, vi är lite taskiga men om ni känner Ingvar (som jag btw avgudar) och hör den här killens kommentarer med jämna mellanrum hade ni oxo skrattat!
Skolkade från miljökunskapen idag, kändes inte lönt så kom hem i tid endå x)

Äntligen börjar snön smälta, har varitsolidag och jätteskönt, fortfarande minusgrader men skönt :) förhoppningsvis försvinner kyla snart, läste i Martinas blogg att hon gått i kofta utomhus, så skönt är det i London :O

Imorgon är det fest på schemat ;) Nid fyller 20, så fest och sen utgång tror jag(?) Så måste fixa present till han imorgon efter skolan och ska städa med, tjäna lita pengar :)

Nu ska jag göra fysikraporten, en ny imorgon :( och softa livet av mig och kolla lite mer resor till grekland ;)

Dagens outfit :) Rotat i Tobias garderob efter en skjorta x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0