A long friday

Vilken lång fredag känns det som. Hade skola till 3 idag. 3 timmar Fysik B och sen lunch och sist 2h Kemi B labb. ska egentligen vara 4 h lång men va inte så avancerade laborationer så (:

Idag tar man det bara lugnt dvs vit helg. Är inte sugen på att festa och sparar hellre lite pengar än att gå ut i detta vädret! Imorgon flyttar Tobias till sin lägenhet så ska man dit och inviga den ;) haha. Ska nog till Väla med mami med och kolla lite nytt. Känner mig så grå och tråkig, behöver nått väldigt färgglatt :D

Har precis gjort 2 fysikrapporter och får se om jag orkar matten idag eller om jag skjuter upp den till imorgon, söndag eller måndag :P

Har precis haft ett trevlgt samtal med mina gode vän Hampus, hehe, han har blivit mobror, gulligt :P Kul att få prata med han igen, längesen. Blir väl så om man flyttar till grannlandet (Norge) x)

Har kollat film idag "The big blue" skitmysig film jag gillar från 1988. Men är för människor som gillar havet och dykning då filmen handlar om en legendarisk dykare (Jacques Mayol även kallad delfinmannen) och hans särskilda relation till delfiner och havet. Skadar inte att han som spelar Jacques är omåttligt snygg ;D haha. Hans son undervisar i fridykning i båstad, lite kul tycker jag :)

Nu ska jag städa och ha det mys.

Trailer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0