20årsfest och softis

Då är det söndag dvs alla hjärtans dag. Tiden går så satans snabbt hinner knappt med längre. Rammstein på tisdag, redan :O men härligt, måste ringa Emelie med, vet inte vart arenan ligger, haha.

Fredagen blev riktgt rolig, lyckad 20-årsfest fast man blev lite för mkt på det. Måste sluta med den jävla champagnen, den går rakt upp i hjärnan :P men va fan, man kan inte alltid vara nykter, men jag måste vara mer försiktig med dem :P Tack för en rolig kväll Nid :)

I lördes hände inte alltid för mkt. Jag och älsk vaknade sen stack vi till Torrino och krängde pizza. När vi skulle gå kom killgänget dvs Nid, Ronna, Togge, Zudic och Imeri så snackade lite med dem ang. kvällen innan :P Sen drog vi till rydebäck för att kolla träningsmatch Hais-Fortuna, blev 1-1 och min bror fick en mössa efter så han var nog lagom nöjd :) Hem sen bara och ta det lugnt, gjorde fysikrapport och kollade film, The Young Victoria. Jag gillade den rätt mkt, lite för lite händelser och kändes för kort. Men en film jag nog kommer se igen, väldigt "gullig" film.

Idag händer inte alltför mkt. Ska snart städa och göra fint i rummet nu när byrålådan har kommit på plats :D Älskling jobbar idag, stackars liten :P själv får jag spendera alla hjärtans dag med min favoritkille - Gaston ;) Fast han dissar mig just nu, har gått ned där nere. Han har fått sin vinterpäls nu, kan inte sluta pilla i den och stoppa näsan bland all päls, love it. Har även varit på ättekulla med mamma och handlat lite mat, fruktansvärt seg är jag, haha.
Men nu ska jag göra lite nytta.
Dagens låt: Into your arms - The Main
Later


Fredagens outfit: nyinköpta lackleggins, genomskinlig blus och pennkjol från gina


Nids fina tiara som han fick av mig x) samt 2 shotglas med text på och en champagneflaska :P


Öl i stora lass ;)


Sandy är på det ;)


Förmodligen en av dem fulaste bilderna på Ronna x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0