Sunshine coast!

Hej alla!

Har det jättebra! solsken och värme. gigantiska vågor så jag är kär!

Igår flyttade jag och jesper till ett hostel som är jättebra, backpacker resort heter det. 2 kompisar till rickard ska vara där i några dagar. jag funderar på att flytta tillbaka sen igen för jag gillade det :)

Igår var en skitdag, vi va överallt för att leta delar till tvättmaskinen, haha. ja men va skönt sen att komma till hostlet och duscha sen gå till lägenheten igen och dricka och relaxa!

Idag gick jag till stranden på morgonen, va där i 1h sen hem och fixa lite saker, äta och gå in på datan sen drog vi alla till stranden. Älskar vågorna, bara slänga sig i en våg och följa med, vissa vågor är ju större än en själv. Strömmarna är helt otroligt starka! men rätt kul endå, haha, jag är nog lite galen ^^

Vi va ju och grillade häromdagen. Vi hann inte mer än komma ut och det började regna, haha, så bara gå in igen och steka allt hemma, men det va skittrevligt ;D grannarna och alla va där så det gillades ;D

Nu ska jag snart till lägenheten igen och softa med Hayley och dem andra. Kanske grilla ikväll (:






Kommentarer
Postat av: Mamma

Så underbart du har det, är så skönt att läsa MEN var inte nonchalant när det gäller vågorna o strömmarna. Älskar dig!!!

2010-12-15 @ 15:32:58
Postat av: Moster Janet

Gumman så mysigt. Men jag håller med systra min noncha inte vågorna & strömarna.

Här är det så kallt varje dag, brrrr! Så det gäller att elda som faaan i spisen.

Ha det skönt i solen & värmen, avis!

Puss & kram Janet

2010-12-15 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0