Like something

En molnig men varm dag idag. Vi har ett ödlebo skulle jag tro vid poolen. Har sett 3 ödler samtidigt där nere. Tror det är australisk vattenagam ;)

Hade en fågel som gick på balkongen och va nära att gå in i lägenheten, haha xD  här är enorma fladdermöss med.

Idag har vi bara tagit det lugnt men fullt ös nu. Ska ut närsom ;) Har faktisk inte hänt så mkt. Har påbörjat mitt cv lite så ;)

Nä hrjdå där hemma i kalla sverige

Ödlan, tror det är en hona


Tror detta är en hane av samma art.



Utsikten på kvällen från poolen , riktigt fint! jag är kär! haha




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var kul med ödlekorten, hur stora är de? Mysiga nattbilder från er pool.

Imorgon ska jag julhandla med Pappa, spännande hahahah, faxa hit dig för ett par timmar så du kan följa med. Kraaaaam.

2010-12-12 @ 16:34:42
Postat av: Moster Janet

Hello gumman! Så fiiina ödlor, kul.... Har precis varit i Hbg och julshoppat, Stefan satt på Grand & fikade. Han vilade foten!! Det var jätte kallt brrr. Hur länge ska du bo i lägenheten ? Jag tänkte på adressen dit. Du kan ju skriva den på chatten så att inte alla kan se den. Festar ni varje dag !!!! Hm... Hi hi... Ha det underbart. Puss & kram <3. Janet

2010-12-12 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0