djd

Jag är så jävla trött på regnet. Har regnat konstant nu i dagar! vill bara gråta!

Julafton va skitmysig/galet, vi handlade hem en massa mat som vi sen började laga på eftermiddagen. Sen på kvällen kom grannarna & jesper. Käkade, drack och hade trevligt. sen drog vi ut och det blev galet på waxys! helt crazy, haha.

Sen när jag kok hem med grannarna hittar vi en vattenmakin som jamie och jesper har stulit och ställt i vårt kök, haha. skadat!

Jag har aldrig varit så mkt för julafton, kul när man va litn men efter 11årsåldern är det inget kul längre, god mat bara och godis. Men julklapparna och tvprogrammen är inget jag längtar efter ^^ Så att äta gott och sen dra ut och festa passar mig perfekt för en julafton med vänner :) så absolut en av dem bästa julaftorna ;D

Sitter och skypar med cam med hela familjen + mormor & morfar och min moster på julaftons kväll. Är runt 2-3 på natten hos oss, sitter i bara lakan och trosor och helt plötsligt kommer vårt killgäng (grannarna) in mitt rum och rullar runt i sängen, skriker och önskar hela min familj god jul, haha. stackars familj som får se mig bli våldgästad i min säng.


annars rsten av dagarna har vi bara tagit  det lugnt, varit hos grannarna, druckit lite, spelt spel och som agt tagit det lugnt. regnar hela tiden och ingen jobbar under holiday så alla bara sitter inne och tråkar, haha.

Jag va dock ute igår och shoppade i regnet, hittade skorna jag blev kära i för en vecka sen och en ursnygg klänning så min nyårsutstyrsel är done :D bilder kommer sen ofc ;D

Jag & Michaela lagar mat


Jag & Jamie äter


Grannarna och jag


På Waxy's....















Vattensaken som Jamie & Jesper släpade hem


Dagen efter: ....



Kommentarer
Postat av: Moster Janet

Godmorgon gumman !

Hoppas det slutar regna snart hos dig. Här är det riktig vinter, massor av snö & jätte kallt. Det är synd om djuren.

Matar fåglarna med massor av mat.

Kul att du hade en rolig julafton !!

Jag ligger hemma i feber igen ! Suck ...

När det regnar kan ni ju alltid städa kanske, hm. Det ser ganska skitigt ut !!! Hi hi ...

Ska bli kul att få se de nya Skorna & klänningen.

Ha det gott gumman. Saknar dig <3

puss & kram Janet

2010-12-28 @ 10:08:49
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Ni verkar att ha vääääldigt roligt (härligt gäng)trots att det regnar, staaaackare!!! Kom hem här istället och hjälp till med att skotta snö, få en valp rumsren, han fryser ju nästan häcken av sig bara så kallt det är ute och massor med snö!överallt!!

Har fått en jättefin!!! bok om Bonzo, du vet Gastons valp uppe i tjotahejti, de som är läkare bägge två, hoppas du vet vem jag menar, i allafall boken handlar om Bonzo och med i den finns ett kapitel om hans tjocka släkt också och däri är massor av fina färgbilder, kanonfin.

Igår var det en stor uggla som mitt på dagen flög in i vårt fönster på baksidan (stackare) och satt o vilade en stund, såg den på 1-1 1/2m avstånd inifrån,mäktigt fast inte så kul att ha stora ugglor o duvhökar inne på tomten när man har vavvor!!!

Pussar o kramar i massor.

2010-12-28 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0