What's your name?!


Middagens outfit dvs även dagens outfit på jobb



En liten Carro som snart blir utlänning, hahaha! xD



Shit, dagarna bara flyger iväg. Redan onsdag, snart torsdag! känns som att man uppdaterade bloggen nyss fast det va 1 vecka sen, sicked!

Helgen flöt på bra förutom fredagen. Jobbade 10-20 va helt död i mina vader, kunde knappt gåsen när jag och Robin mötte upp dem andra på Bara rock. Och jag va skittrött och Robin va inte på sitt bästa festhumör heller hehe :P Så vi tog en liten tur till 7-eleven och sen Max för att köpa kaffe till mig (a)

Efter en stund på bara rock drog vi inom 7-eleven igen, haha, skojig typ bakom disken! gillas! Köpte chips och dippa sen gick vi hem och jag fettade mig i soffan, mums!

Lördagen gick jag och kollade HAIS möta Ekeby, efter en dramatisk match med avbrott i en kvart för åska och regn, 2 målvakter från HAIS utvisade tog dem äntligen hem segen med 2-1 i sista minuterna!

På kvällen mötte jag upp en viss Oskar Holmblad som va hemma över helgen, satte oss på hampan och snackade om allt möjligt, inte träffat han på typ 2 år så va trevligt, best comment ever av Oskar
"Men 2 månader är ju lång tid" hahaha!

Sen kom HAISarna till hampan och dags för att fira segern där, steakhouse och Swea, sen blev det pizza vid halv 4 med brodern innan vi tog taxi.

Söndagen spenderades på eftermiddagen med Sandy och sen kom Denise ut en sväng med så blev en promenad i Påarp, sen hem och sova!

Måndagen var det jobb 10-20, sen blev det träna och inleda Mia-får-inte-äta-godis-glass-kakor-på-2-veckor förutom lite choklad och salta nappar efter 1 vecka  dvs på måndag! Sockerberoendet kommer redan, men håller i mig, får köpa tuggummi imorgon för att ha ngt i munnen, haha xD

Tisdagen var man ledig från det "riktiga" jobbet, blev familia med Sandy och sen jobba hos grannen och sen städa dagiset. Efter det drog man in till stan för avskedsmiddag för Carro. Carro drar till England, Southhamptons (?) för att jobba på en hästfarm samt au-pair tror jag det är. Är skitglad för hennes skull, skönt att komma iväg när många av oss drar snart från Sverige :) Det blev goemat på Big Buddha! sen vid 9 sa vi adjö och jag gick till Robin. Älskar att gå i stan, ogillar att kameran inte va med, är sån speciell känsla att fortfarande älska sin stad efter 20 år och bli fascinerad på ngt sätt.

Vi kollade skräckfilm, Orphan, gillas väldigt mkt! jäkligt cool och bra story, psykisk, det gillas, inte bara massa slakt utan en historia bakom det lite :)

Idag har det bara varit jobb med, snart läst ut min bok "Frihetens Pris". Nu blir det sängen och jobb 10-20 torsdag&fredag med sen äntligen freedom!

Forever can never be long enough for me
Feel like I've had long enough with you
Forget the world now we won't let them see
But there's one thing left to do

Now that the weight has lifted
Love has surely shifted my way
Marry Me
Today and every day
Marry Me
If I ever get the nerve to say
Hello in this cafe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0