Rhodos

Så ja! då är man i Rhodos i 35 grader värme! Gratis dricka överallt, betalar knappt ngt, så är det när Andjii jobbar här nere (;

För er som inte vet jobbar min kompis andjii nere i rhodos på barerna, så jag Sandy & Angelica bestämde oss för att åka ned i smyg och överraska henne på plats. Hon blev verkligen surprised när vi steg in på hennes jobb på kvällen, grät och allt. Sen var det bara festa, hon va ledig med så va bara all in! Gratis dricka i alla barer med Angelica vid sin sida! Träffa Paradise hotel Patrik som jobbar här nre med, riktigt skoj kille! haha Kom hem vid 3-4 inatt pga att vi bara sovit 1 h under natten på flyget. Men lätt en av dem roligaste kvällarna nånsin! idag blir det värre då det va typ siesta igår.

Annars idag har det varit stranden, haha, jag och sandy spelade vattentennis (?) och skämde nog ut oss lite innan vi fick kläm på det. Sen blev Angelica C jagad av en fisk, hahaha, så sjukt!  Efter stranden möte vi upp Andjii och Jessica för att äta och nu sitter jag & Angelica på internetcafe 1 min från hotellet (; Snart blir det upp och sova en stund innan det börjas!

hahahah, Robin (mörk skjorta) är för söt, skickar bild på msn "så kan du drömma om mig" hahaha! Ditt jävla knas!


lite snabba bilder bara
Gotti (;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0