jje

En ledig dag har man haft idag, skönt.

Igår jobbade man 10-20 sen på kvällen blev det hem till Robin och kolla nya lägenheten (:
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, blev lite mat med Robin sen en tur till biblan för att lämna och låna böcker.
Mami och jag bestämde oss för att dra till stranden och gå med hundarna.  väldigt mysigt :)

Efter det vid 19.00 blev det Medevi för att kolla Påarp vinna över Eskil med 2-1, blev lite prat sen med grabbarna och carro efteråt innan jag begav mig hemåt till sängen där man ligger nu ;)

Tråkig dag just nu, me know. Imorgon blir det jobb och nu SATC. bilder från grillningen kommer nu.

Min berömda kladdkaka fast denna gången med nötter och marabouchoklad bitar i. mkt godare!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0