Morning train

Jisses, veckan har sprungit iväg, GILLAS! VARFÖR?! Får ni veta imorgon eller på måndag, haha ;) men inatt smäller det!!!


Fredagen bjöd på en liten utgång. Men först på dagen jobbade jag till 3 sen kom pappa och jag körde in till stan. Gjorde några ärende sen träffade jag Jojje i väntan på Robin. Kom han,körde ut till systemet efter en snabb runda inom hans pappa. Kom hem, duschade, fixa, Sandy's place, utgång! Fast drack inte så mö, men hade trevligt som fan endå. Satte oss på bulls, spelade biljard md Dan & Tulle som vanligt. sen vid 1 drog jag till utposten efter att ha fått sällskap av Tulle. Träffade Henke & klippans co där, mkt trevligt som vanligt, störda människor, tur man är minst lika störd själv! Vid 2 blev det buss hem med massa påarpare, livat! sen sängen med min älskling som bär tratt efter blodprovstagningar och något skadligt självläkande plåster som han inte får slicka på.

Idag blev det stan, byta piercingstav och äta med Robin & Abbelino ^^ Så satans hungrig nu, åh, får göra ngt gott snart. Har fixat en massa hela dagen i rummet, helt slut nu. Ligger i sängen med Gaston & Grynet (:

Nä nu blir det fixa lite musik och bilder

zebrarandiga - Lindex, Hårklämmor - HM, resten JC


Linne, Gina, 30 :-


Långklänning Second hand 150:-


Långklänning, Second hand, 150 kr


Skor Lindex 49:- och Solglasögon, HM, 10 kr


Scorett, Tiamo, Rea 899:- till 350:- ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0