f

Så då var man 20 med, inget märkvärdigt, enda skillnaden är systemet jue ^^

Veckan har varit full med jobb och fest med Robin och Co. Igår blev det dock bara film, SATC och sängen, helt död efter att ha druckit lite för mkt under tisdagen xP

Åh vad det åskar och regnar nu, helt underbart och SATC som avslut på denna skitdagen.

Jobb 10-20 och några jävlar som höll på med frågefomulär och skrämde bort alla kunder samt att lagret ser ut som skit! så ringa chefen och gnälla, så har nu fått slänga lite gamla nummer, imorgon är det på det igen. Men sen blir det mys på hampan med mina tjejer (:

Nu ska jag krypa ned i sängen med min älskling och imorgon blir det bilder på min nyinköpta långkjol från Gina.

Bilder från lördes
 

I Lisebergsbanan xP


Jag & Angelica C


Jag efter en shot whisky ^^


På Swea med HAIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0