Lets try this out my lover

Mätt med härligt god sushi jäsandes i magen ;D

Sitter i soffan med min älskling och kollar sex rehab :)

Skulle gjort matte idag, men slarvat, haha, får göra det imorgon, har fått lite problem med matten nu på sista kapitlet, inte kul alls.

Imorgon kommer Martina hem :) får träffa upp henne nån dag och prata lite skit. Annars bklir det inte ngn utgång what so ever denna helg. Måste plugga matte och inför provet i kemi på onsdag! så nej, bara plugg, bra att Toobias jobbar hela helgen :)

Sett två bra filmer denna veckan, Flickan från ovan och my sisters keeper. Ja, flickan från ovan var bra, men samtidigt nej, där var några scener jag störde mig rejält på och många frågor som man får i slutet av filmen som blir hängande obesvarade samtidigt som jag vet svaren pga boken. Men pga det, sjunker den i mina ögon, den kunde ha gjorts bättre fast att jag satt och bölaaade lite då och då, men sevärd är den iaf :)

My sisters keeper, ja, jag gillade den skarpt. Tack för tipset Green :) Handlar om en lillasyster som blir född av en anledning- vara sin storasysters donator för att hon ska överleva sin leukemi. Carmen diaz gör en väldigt bra roll som mamman som försöker för mkt utan att se vad hennes sjuka dotter egentligen vill.

Älsk och jag var på stan innan idag, hittade dessa skorna nedan (Scorett) fast ville ha i svarta vilket dem inte hade. Dem är inte alls så tjocka och gympadojor aktiga som dem ser ut utan är väldigt likt converse i tyget och så :) men får bli ett par svarta converse om dem inte beställer hem Poloskorna i svarta :)

Hittade även en klänning på JC, inte alls min stil men så snygg i verkligheten till ett par lackleggins och vita converse :) Finns bild nedan. Men efter lite eftertanke så nej, inte lönt att slösa pengar på kläder som endå bara blir använda i 4 månader.

Nu ska jag umgås med älsk. Ha det everybody. ♥ ♥    
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0