We are the youth of the nation

Då har man fixat passet idag, haha, jäkla mongobild x) aja, ska inte visas alltför ofta hoppas jag xP
Tog 9:an mot brohult, jävla vilket omvägsbuss, haha, var på platser jag aldrig sett innan, en helt annan del av Helsingborg ^^ men intressant det med. Åkte förbi sjukhuset, det måste vara Helsingborgs tråkigaste jävla byggnad. Fy fan, ser ut som ett mentalsjukhus eller ngt annat slitet mög. Snacka om att mn bli deppig bara tanken på att spendera en dag där. Hade verkligen behövt målas om från grå trist yta till iaf vit eller ngt annat lite färggladare.

I måndes ringde Martina på kvällen (glömde säga det igår) och var sugen på en kvällsrunda. Så kopplade Gaston och mötte upp Martina. Hade en trevlig promenad med massa prat om allt möjligt, väldigt mys :)

Funderar på att börja på orientalisk dans med Petra på söndagarna, ta 2 pass på raken :) ska prata med Petra lite bara sen blir det anmäla sig och betala in. Riktigt skoj ska det bli, har alltid velat testa på magdans (: Hade gärna velat testa tahitian dans, men finns nog inte här nere, jävligt coolt är det. Få leta upp ngn kurs när jag är på Hawaii ;)
 
Näe, nu ska jag plugga lite, sen träning ikväll och leta ny goé musik, gillas ♥

Dagens outfit (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0