Like a shadow

Jäkla förkylning!

Hela helgen har rösten inte varit sig likt och nu inatt blev näsan värre :( Näsdroppar är det som gäller, tyvärr inte menthol hemma :(

Fick ett trevligt mail idag från en tjej som heter Mikaela som var sugen att hänga med på resan till Australien. Så svarade henne så får vi se. Har inget emot att träffa upp lite folk på plats i Australien som endå ska på samma håll som jag. Vet inte heller hur länge jag stannar i Sydney, allt beror på jobb och så :)

Prov imorgon, knappt pluggat, orkar inte, känner inte för det. Har redan klarat det en gång men vill ha bättre resultat men när jag endå är hemma idag blir det att ta mig i kragen och gå igenom det. Det får gå som det går.

Pengarna har bara rullat in dena månaden, haha, helt chockad, har 700 i sparburken och 300 på kontot. Får snart 400 av grannen med för städningen så ja ;) 500 ska till mitt Oz-sparande, 200 till att klacka om mina gladioatorskor (behövs verkligen) och sen utgång på lördag, kommer gå pengar till det med. Undrar om någon ska till tivvan, vill verkligen inte till pascha, men samtidgit vill man ju festa med tjejerna. Ja, vi får se :)  

Oh, måste köpa kort skinnjacka och ipod till Oz med, massa things att tänka på. Får snart börja köpa en inhandlingslista ^^

Dags för plugg (I think)

Allt ditt ljus skymmer solen
för många förlorare
har suttit i den här stolen
Jag menar inget illa, din skuld är också min
Men jag tillhör det vilda
det är det jag försöker komma till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0