The sky has made it back to blue

Värmen börjar närma sig, sköönt :) slippa kylan, klarar verkligen inte av den, ska bli skönt att slippa den i vinter ;) Hade varit skoj att åka skidor i NZ, en tanke som slagit mig bara, får se ang. det.

Ska in till grannen sen, funderar på att söka pengar från min gymnasieskola till att jobba på en farm (måste vara lantbruk) och få lite erfarenhet om får :) men ja, ska kolla om man kan söka fast man inte hittat farmplats ^^ är ngt helt nytt, har inte ens tanken på att göra det, men dem vill få ut pengarna så bara att passa på :)

Igår var jag och älsk ute på Väla, köpte en skinnkjol på Vero moda, var resa så kostat innan 260 och fick den nu för 100 :) blev ett par lackleggings från Zoul :)  Jag vill ha mina glasögon nu!!! :P Blev även 20-årspresent till Wewwe och Hento.

Fy fan vad jag längtar till sommaren! ska bli så jäkla skönt :)

Men nu måste jag plugga (matte, kemi,MK) har lite att göra innan skoln börjar på tisdag och har full helg.

Fredag: Plugga, 20-årsfest hos Wewwe :)
Lördag: Jobba, UKM förberedelser, 20-årsfest hos Hento.
Söndag: UKM 08.30-kväll

Men som sagt, pluggtime, lite bilder från shoppingen kommer sen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0