Skorensning

Precis rensat bland mina skor 52 par EFTER rensning! Slängt 3 par nu, 2 svarta stövlar som va väldigt slitna och ett par vita sandaler som inte va fullt så vita längre ^^

Skokvinnan, jo tack ;) Fast en hel del kommer slängas/säljas till sommaren när jag bestämt vilka som ska med ner till Oz och vilka som ska stanna kvar. Kommer bli som att lämna ett barn lite, börja om från början när man kommer hem. fast samtidigt en ny start med mkt snyggaer och fräschare skor :) "hej, jag heter Mia, jag är skoslampa" haha

Knarkat lite treo, nässpray, panodil och berroca, mm härlig blandning! Får inte glömma gurgla saltvatten ;) Halsen och hostan är iaf bättre, huvudvärken börjar försvinna, bara näsan som ska bli snorfri :D
Imorgon blir det iväg och lämna in gladioatorskorna på klackning (kanske ha dem på lördag) och sen nästa vecka lämna in mina bruna läderstövlar för infettning och ny sula :)

Nästa vecka blir det in i lite second hand affärer leta efter ngt roligt och kul att ha på sig som inte alla andra har dvs Gina & HM xD Sugen på ett snyggt bronsfärgat armband, mm, läckert!

Haha, just det, i Fredes under fysiklaborationen flög en lite humla in i klassrummet och några brudar blev hysteriska. Så kommer Ingvar och tänkte döda den baa för att brudarna sa det så jag blev lite förbannad och hotade Ingvar med att om han dödr den humlan så dödar jag han, haha. Men han och jag hjälptes åt att skicka ut den genom fönstret igen (: sen kommer Zebbe "är du sån djurvän", ja, jag är sån djurvän, jag gick inte 3 år med djur för att jag ogillar det direkt ^^

Dags för tv:n och lite plugg.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hehe, om du känner att du har ALLT för många skor kan du alltid hotta några på mej ;) Är också skoslampa :P hihihi kramar

2010-04-14 @ 22:33:45
URL: http://lizziefaint.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahaha, vänta bara tills jag drar till Oz ^^

2010-04-18 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0