like a crackhoe

Ja, har börjat tappa rösten, låter som en crackhoe, seexigt!

Helgen har varit lugn, plugg och soft bara. Fredagen spenderades hos grannen med ett glas rött, chips och tv som så ska det låta, haha x) Roliga var att mamma va där inne snabbt innan jag skulle in så hälsade henne att säga till Pia (grannen) att jag snart kommer. När jag kommer in har dem sparat mat och sånt till mig och bara där är mat till dig, ät. ^^

Igår satt jag hela kvällen och började planera Australien lite mer, leta upp flyg, ta fram visumsidan, leta fram mer info och sånt. Inom snar framtid blir det att ta fram alla tips om hostel, ställen och sånt samt varningar för ställen och spara som ett sånt informationsblad att ha med sig till Oz. :) börjar längta sjukt mkt nu när man läser på backpacker om dem som är där nu och dem som reser runt den tiden jag resor, ah, sick!
Tråkigt är att jag missar Xavier Rudds turné som slutar under sommaren i Oz :( Hoppas det blir ngn mer spelning under mitt år, I'll be there ;) 

Dagen har annars underhållt mig genom jobb, promenad med hundarna och tv, ska kolla igenom några småsaker på kemin sen innan sängen :) Har blivit singel med, Tobias ringde innan och han kände att det va bäst så med tanke på Australien, inte helt oväntat direkt, men v kommer vara vänner, prata och så, så det känns bra, tycker ju fortfarande om han mkt :)

Blir väla nästa vecka, hämta mina glasögon, köpa present till Angei (21årsfest på lördag) och köpa lösa nitar att pimpa upp lite saker här hemma :)

Söndagen är verkligen tvkvällen Nr.1!!!
18.10-19.00 Peak season
19.00-20.00 Gossip Girl
20.00-20.50 Brothers & sisters
20.50-21.45 Jersey Shore
21.55-22.25 The big bang theory

Hahaha, Jersey shore is the shit. Snooki däckar på stranden med en kille, på morgonen sån skitmysig scen med soluppgång och sånt. Sen bara helt plötsligt from nowhere kommer en John Deere traktor och kör på stranden, dooog av skratt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0