Hej & hopp

Underbart väder ute, love it!

Dagen har varit lugn so far. Blev ingen simning men däremot lite solning ist :P inte solat sen nyår så rätt skönt att lägga sig under värmen igen och börja få fram färgen till sommaren :)

Har även ringt och bokat tid hos frisören till den 30 augusti. Resan är ju framskjuten cirka 1 månad då Bella förlänger sitt jobb under högsäsongen, ofc, hade jag oxo gjort om jag var henne :) Hon skulle se om det fanns ngt till mig under augusti så att jag även kan skramla ihop lite mer pengar :) Men det kommer bli permanent, saknar det som sjutton :( men håret är ca 1 dm för kort än för peranent så det får växa till sig under sommaren :)

Nu ska jag iaf sätta med ned med lite skolarbete, nästan skriva klart labbrapporten, skriva lite på miljökunskapen och sen blir det ngn sida matte med :)

Har lovat mig ett löfte :O Jag världsmästare på intag av allt onyttigt ska endast få äta godis, kakor och chips under helgen, fre, lör & sön. Men om jag blir bjuden på kaka under veckodagarna kan jag ta en liiiten bit om jag inte redan ätit innan under veckan :P måste faktisk minska mitt sockerintag en hel del ^^

Ikväll blir det nog lite träning om jag inte är för trött, lite lår och mage hade inte varit helt fel, då det är det enda jag vill träna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0