Fredag

Hello fellows

Fredag och härligt väder ute och jag sitter inne, jippy ^^  Ont i halsen men tänkte ge mig ut sen och träna lite smått efter att ha pluggat (ska fan göra det med *suck*). Måste göra lite matte och kemi :)

Kvällen är lugn, plugg och kanske se walk the line, längesen (nått år sen) jag såg den och tyckte den va dålig då, men sen gillade jag inte Johnny Cash då heller :P  Förhoppningsvis ska grannarna bara vara hemma idag så kan man gå in där, ta ett glas vin och bada jacuzzi ;)

Blivit sugen på att köpa stråhatt, såååå snyggt till sommaren, synd bara att jag typ slänt alla mina, haha, har den rosa kvar ;) fast massa kladd på den, kanske tvätta den och sen se (:

Pluggdags och nu ringer Tobias :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0